Radni materijali za rano poticanje intelektualnog razvoja

Česta pitanja i odgovori


Ovdje možete naći odgovore na često postavljana pitanja

1. Moram li se registrirati kako bih pristupio/la web portalu Pametnica?

Za pregledavanje sadržaja na Pametnica web portalu ne morate biti registrirani ali registracijom ostvarujete pogodnosti kao što su besplatni materijali, mjesečne novosti, obavijesti o novim sadržajima na portalu, obavijesti o novom besplatnom materijalu. Registracija je potpuno besplatna.

 

2. Na koje se načine mogu prijaviti na web portalu Pametnica?

Omogućili smo vam dva načina prijave:

a) Prijavite se putem vašeg već postojećeg facebook računa

b) ili besplatno otvorite svoj Pametnica korisnički račun na način da upišete e-mail adresu i lozinku. Nakon toga možete pristupiti pregledavati radni materijal na pametnici i skinuti one koji su označeni kao Besplatni.

 

3. Moram li se registrirati kako bih kupio/la neki od Pametnica paketa pretplate?

Kupovinu Pametnica paketa pretplate mogu ostvariti samo registrirani korisnici. Za registraciju je potrebno upisati važeću email adresu, lozinku i svoje osobne podatke. Ako se prijavljujete kao tvrtka morate upisati OIB. Vaši su podaci potpuno zaštićeni prema Zakonu o zaštiti osobnih podataka. Vidi tekst ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA

 

4. Gdje mogu vidjeti podatke koje sam prijavio/la na portalu? Mogu li se prijavljeni podaci izmijeniti i kako?

Svi podaci koje ste upisali prilikom registracije vidljivi su u svakom trenutku na portalu pod izbornikom Moji podaci (u vrhu gore lijevo).

Nakon što ste se prijavili pod svojim korisničkim podacima u vrhu stranice pametnica.harfa.hr vidjet ćete ime pod kojim ste prijavljeni i pored toga Moji podaci. Klikom na Moji podaci otvara se stranica s prijavljenim podacima koje možete u svakom trenutku izmijeniti. Nakon izmjene podataka podatke spremite klikom na Spremi podatke.

 

5. Zaboravio/la sam lozinku, što moram učiniti?

Ukoliko ste zaboravili lozinku, kliknite ovdje. (samo za registrirane korisnike)

 

6. Kako mogu ostvariti kupnju Pametnica paketa?

Želite li ostvariti kupnju nekog od Pametnica paketa, odaberite kategoriju Paketi iz izbornika s vrha portala. Odaberite onaj paket koji vam najviše odgovara klikom na Odaberi. Nakon toga odaberite način plaćanja koji vam najviše odgovara i izvršite uplatu.

Ako odaberete način plaćanja Kreditnim karticama vaša će pretplata postati aktivna odmah po izvršenju plaćanja kreditnom karticom.

Ako ste odabrali plaćanje putem virmana ili uplatnice (e-bankarstvo) uplatu izvršite na naš žiro-račun:
IBAN HR2823400091110478520, s pozivom na broj 00  9597. Vaša će pretplata biti aktivna nakon što uplata bude vidljiva na našem žiro-računu.

 

7. Kako funkcioniraju Pametnica paketi pretplate?

Ovisno o vašem odabiru, pretplata se odnosi na vremenski rok ili sadržaj radnog materijala.

Ako ste odabrali Godišnju ili Mjesečnu pretplatu vaša pretplata traje 365 dana odnosno 30 dana od dana aktivacije. U tom periodu možete skinuti ukupan sadržaj radnog materijala s web portala Pametnica odnosno onu količinu koja je predviđena za skidanje unutar 30 danan od dana akrivacije (što ne naznačeno unutar paketa Mjesečne pretplate)

Ukoliko ste odabrali neki od paketa Učilica, Igralica ili Vježbalica vaša pretplata je vremenski neograničena, a možete skidati onaj sadržaj koji se nalazi na stranicama odabrane pretplate. Primjerice, ako ste odabrali paket Učilica možete skinuti sav sadržaj koji se nalazi pod kategorijom Učilica.

 

8. Što ako želim preći na drugi Pametnica paket pretplate?

Ako ste odabrali Godišnju pretplatu sav sadržaj dostupan vam je 365 dana od dana aktivacije. Po isteku Godišnje pretplate možete odabrati isti ili novi model pretplate ponovnom uplatom.

Ako ste odabrali Mjesečnu pretplatu, po isteku pretplate možete ponovno odabrati isti ili drugi model i izvršiti plaćanje.

Ako ste odabrali Učilicu ili Igralicu ili Vježbalicu, a želite proširiti sadržaj koji skidate, odaberite model koji želite i izvršite uplatu.

 

9. Koju su načini plaćanja?

Plaćanje je moguće ostvariti American Express, Mastercard®, Maestro®, VISA i Diners kreditnim i debitnim karticama ili uplatom virmanom ili općom uplatnicom (e-bankarstvo).

Za plaćanje po ponudi i ukoliko zatražite R1 račun potrebno je ispuniti formu sa slijedećim podacima: naziv, OIB i adresa tvrtke.

 

10. Gdje mogu vidjeti koji Pametnica paket sam platio/la i njegovo vrijeme trajanja?

Svi ovi podaci vidljivi su u Vašem profilu klikom na MOJI PODACI..

 

11. Što je Moj profil?

To je vaša personalizirana Pametnica. Klikom na MOJI PODACI dobivate podatke o osobnim podacima koje ste prijavili i koje možete izmijeniti u svakom strnutku. MOJI PODACI sučelje mogu imati samo registrirani korisnici portala Pametnica.

 

12. Kome se obratiti u slučaju poteškoća sa naplatom?

Ovisno koju ste naplatu odabrali možete se obratiti:

Poteškoće kod naplate bankovnom karticom: U slučaju poteškoća s plaćanjem putem bankovnih kartica, korisnik se treba obratiti kartičnoj kući, koja je izdala bankovnu karticu.

Poteškoće kod naplate općom uplatnicom: U slučaju poteškoća s plaćanjem po ponudi i izdavanjem R1 računa, korisnik nas može kontaktirati na 021 222-463 ili putem elektronske pošte na podrska@pametnica.me

 

13. Koliko često se ažuriraja sadržaj radnog materijala na Pametnica.me?

Radni materijal na web portalu pametnica.harfa.hr nadograđuje se cijelo vrijeme o čemu će se pretplatnici pravovremeno obaviještavati putem newslettera i prijavljenis e-mail adresa korisnika.

 

14. Kome se mogu obratiti za dodatna pitanja?

Ukoliko imate pitanja na koja niste pronašli odgovor, kontaktirajte nas na podrska@pametnica.me

Izrada web stranica: ITB inernet usluge j.d.o.o.